اخبار اجتماعی

نمایشگاه کار و توانمندی های دانشجویان با حضور هنرمندان برگزار شد

نمایشگاه کار و توانمندی های دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۸ تهران با حضور هنرمندان در مجتمع فرهنگی حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد.



دکتر سید حسین آقا سید مرتضی، رییس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 48 تهران در روز افتتاحیه نمایشگاه کار وتوانمندی های هنری دانشجویی، خبر داد؛ این اولین و جامع ترینرویداد در زمینه کاریابی هنری در ایران است. این نمایشگاه رویدادیاست که در زمینه کاریابی برای یک دانشجوی هنرمند است که باید به آنها اعتماد کرد.

رییس  این دانشگاه گفت این یک رویداد سازماندهی شده است وتوسطیک تیم خبره و با هدف به اشتراک گذاشتن موقعیت های شغلی برایمتقاضیان رشته های هنری علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی ، دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 48 تهران که در تاریخ 23 الی 24 خرداد 1402 در مجتمع ولی عصر (عج) برگزار شد.

وی در ادامه گفت : دستاوردها و کار افرینی و عملکردهای برگزیدۀ دانشگاه در 14 غرفه در فضایی با مشارکت معاونت های دانشگاه در حوزه های اجتماعی، هنری ، حسابداری و کسب کار ، کارآفرینی ، سینما به نمایش در می‌آید.

معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 48 در قالب علم ایده ایدئولوژی نتیجه ، آشنایی استادان، دانشجویان و دانشگاهیان با ظرفیت های یکدیگر به منظور افزایش همکاری های میان رشته های هنری ، ایجاد انگیزه، امید، نشاط، نوآوری و خلاقیت در محیط دانشگاه، عرضۀ ظرفیت ها و قابلیت های دانشگاه به سازمان ها و مسئولان کشور و استفاده از این دستاوردها جهت حل مسائل کشور از جمله کار آفرینی اهداف برپایی این نمایشگاه کار و توانمندی های هنری است.

دکتر آقا سید مرتضی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایگاه را گسترش ارتباط با بخش های برون دانشگاهی، ارتباط با وزارت ارشاد اسلامی و موسسه های هنری و وزرات علوم و تحقیقات و دانشگاه های هنری و صدا و سیما و رادیو و انعقاد قراردادهای همکاری مشترک، حرکت در مسیر اقتصاد و تحقق اهداف تعریف شده در جهت برنامه راهبردی دانشگاه و حرکت به سمت مرجعیت دانشگاه هنری در تهران شرق در سینما و موسیقی دانست.


رئییس دانشگاه غلمی کاربردی در حاشیۀ این نمایشگاه، نشست‌ها، کارگاه های آموزشی و رونمایی از دستاوردهای جدید توسط بخشهای مختلف در نظر گرفته شده است.

ارایه فرصتهای شغلی و کار آموزی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان  هنری مستعد دانشگاه‌ ایجاد فرصت تعامل با سازمانهای معتبر داخلی و بین المللی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه استفاده از تجربیات سازمان‌ها و موسسه های هنری موفق است .

گفتنی است در این نمایشگاه جمعی از نمایندگان مجلس و دست اندکاران امور رسانه و هنری وزارت ارشاد و هنرمندان حوزه سینما و تلویزیون از دستاورد های دانشجویان بازدید نمودند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا