اخبار اجتماعی

نمایشگاه « کار و توانمندی‌های هنری » با هدف به اشتراک گذاشتن موقعیت های شغلی در حال برگزاریست

ریاست محترم دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۴۸ گفت:در این نمایشگاه پس از بررسی و دسته‌بندی رزومه‌ها، سوابق و توانمندی‌های هریک از افراد، به صورت کلی ارزیابی و با توجه به زمینه‌های شغلی و کارآموزی نمایشگاه کار، گزارش‌های آن در اختیار کارفرمایان حاضر در نمایشگاه قرار می‌گیرد و واسطه ها حذف می گردد.

دکتر سید حسین اقا سید مرتضی ریاست محترم دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۴۸در گفتگو با خبرنگار زمان نیوز گفت: نمایشگاه « کار و توانمندی‌های هنری » برای متقاضیان رشته های هنری، علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی برگزار شده است.

ریاست محترم دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۴۸ گفت:نمایشگاه کار و توانمندی های هنری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 48 تهران ، اولین و جامع‌ترین رویداد در زمینه کاریابی هنری و برای هنرمندان در ایران است که در دو روزه که ۲۳ و ۲۴ خرداد در مجتمع ولی عصر (عج)در حال  برگزاریست، وبا هدف به اشتراک گذاشتن موقعیت های شغلی برای متقاضیان رشته های هنری علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی سازماندهی شده است.

وی گفت:همانطور که استحضار دارید جذب و استخدام نیروی انسانی از مهمترین مسائل شرکت‌ها و سازمان‌ها به شمار می‌آید. هر شرکت یا سازمانی نیاز دارد که کارکنان خود را با یک رویکرد جامع و بر مبنای وجوه مختلف و در نهایت براساس کفایت و لیاقت آن‌ها استخدام نماید. مؤثرترین و پرمنفعت‌ترین شکل از فرآیند استخدام در کشور برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه کار می‌باشد

ریاست محترم دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۴۸  بیان کرد:در این نمایشگاه پس از بررسی و دسته‌بندی رزومه‌ها، سوابق و توانمندی‌های هریک از افراد، به صورت کلی ارزیابی و با توجه به زمینه‌های شغلی و کارآموزی نمایشگاه کار، گزارش‌های آن در اختیار کارفرمایان حاضر در نمایشگاه قرار می‌گیرد و واسطه ها حذف می گردد.

وی ادامه داد:دستاوردها، کارآفرینی و عملکردهای برگزیدۀ دانشگاه در 14 غرفه در فضایی با مشارکت معاونت های دانشگاه در حوزه های اجتماعی، هنری ، حسابداری و کسب کار، کارآفرینی و سینما به نمایش در می‌آید.

وی با بیان این که برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف و ارائه خدمات مشاوره شغلی توسط یک تیم حرفه‌ای در روزهای برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای توان‌افزایی و ارتقای دانش و آگاهی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه و مشارکت با آنها در جهت انتخاب فرصت‌های شغلی مناسب می‌باشد ادامه داد: معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر، آشنایی استادان، دانشجویان و دانشگاهیان با ظرفیت های یکدیگر به منظور افزایش همکاری های میان رشته ای هنری ، ایجاد انگیزه، امید، نشاط، نوآوری و خلاقیت در محیط دانشگاه، عرضۀ ظرفیت ها و قابلیت های دانشگاه به سازمان ها و مسئولان کشور و استفاده از این دستاوردها جهت حل مسائل کشور از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

همچنین اعظم قادری دانشجوی ترم دوم کارشناسی طراحی و لباس در حاشیه این نمایشگاه گفت: دوره طراحی لباس دانشگاه از مبتدی تا پیشرفته و ویژه بازار کار آموزش داده می شود.

گفتنی است:در حاشیۀ این نمایشگاه، نشست‌ها، کارگاه های آموزشی و رونمایی از دستاوردهای جدید توسط بخش های مختلف در نظر گرفته شده است.

ارایه فرصتهای شغلی و کار آموزی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان هنری مستعد دانشگاه‌ها ایجاد فرصت تعامل با سازمان‌های معتبر داخلی و بین المللی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان استفاده از تجربیات سازمان‌ها و موسسه های هنری موفق از جمله برنامه‌های دیگر این نمایشگاه است .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا