اخبار سیاسی

مردم باید در صحنه حضور داشته باشند تا افراد اصلح از جنس مردم انتخاب شود

رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور گفت: معیشت و اشتغال ایثارگران اولویت ماست.


اسماعیل بیک‌محمدی رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور با اشاره به وضعیت معیشت و اشتغال مردم به خصوص خانواده شهدا و ایثارگران در نشست خبری که با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: در سال‌های اخیر در این خصوص در حق خانواده شهدا و ایثارگران کم لطفی شده است که در این دوره مجلس شورای اسلامی می بایست جبران شود.
وی ادامه داد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری برای بالا بردن مشارکت می‌بایست افراد اصلح از جنس مردم بر روی کار بیایند.
رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور افزود: دوران پدرخواندگی دیگر تمام شده است و این افراد باید کنار بروند. برخی از شبکه‌های معاند میزان مشارکت را ۱۰ درصد تخمین زده‌اند اما مردم ما نشان دادند در بدترین شرایط پای نظام ایستادند.
وی افزود: امید می رود میزان مشارکت بالای ۸۰ درصد باشد، در این برهه زمانی این انتخابات هیچ تفاوتی با جنگ ایران و عراق ندارد و برای مردم بر مسند کار بنشینند.
رئیس شورای ائتلاف ایثارگران کشور اظهار کرد: ۴۵ سال است که پدرخوانده‌ها بر مسند قدرت بوده و هیچ کاری برای مردم انجام ندادند و نا‌امیدی را در جامعه افزایش داده‌اند، دیگر باید دست از تقسیم غنایم و جناح‌بندی برداشته شود تا اتفاقات خوبی بیافتد در این دوره افراد ناشناس و متخصص از جنس مردم و بدنه مردم روی کار خواهند آمد.
بیک محمدی افزود: در شورای ائتلاف ایثارگران وضعیت معیشت و اشتغال مردم در اولویت کاری ما قرار گرفته است و لیست ارائه شده لیستی از مردم و بدنه مردم که بتواند افزایش میزان رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا