سخن پیامبران :  

تبلیغات

کد خبر : 12879

مدیرعامل موسسه تبیان: جشنواره ملی پژوهش‌های دانش‌آموزی باعث ارتباط دائم با مخاطب نوجوان می‌شود
تهران (پانا) - مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان تاکید کرد که جشنواره ملی پروژه‌های دانش‌آموزی باعث ارتباط دائم با مخاطب نوجوان خواهد شد.

کمیل خجسته در نشست خبری چهاردهمین دوره جشنواره ملی پروژه‌های دانش‌آموزی موسسه تبیان گفت: «در دوره‌ای که اینترنت وارد ایران شد تبیان نقش برجسته‌ای را ایفا کرد و در کنار دهه شصتی‌ها نقش همراهی داشت. ما اکنون در عصر اینترنت هستیم و تکنولوژی با زندگی همراه شده است.»

خجسته ادامه داد: «تلاش داریم در تبیان جدید نقش تبیان در دهه ۸۰ را برای سال ۱۴۰۰ ایفا کنیم تا برای دهه هشتادی‌ها نیز حس همراهی دهه شصتی‌ها ایجاد شود.»

مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان افزود: «مهم‌ترین اقدام ما در تبیان این است که افراد اهل تولید و کار در تبیان محل کسب و کار را تجربه کنند. جشنواره دانش‌آموزی یکی از مهم‌ترین پلاتفرم‌هایی است که چهاردهمین جشنواره را برگزار می‌کنیم.»

خجسته تبیان را جز ۵ جشنواره مطرح در محیط دانش‌آموزی دانست و گفت: «تلاش می‌کنیم این جشنواره به پلاتفرم ارتباط مستمر و جاری تبدیل شود که رویدادها کنار آن هستند این جشنواره به ما کمک می‌کند با مخاطب نوجوان ارتباط دائم پیدا کنیم.»

او ادامه داد: «پروژه‌های دانش‌آموزی برای سال ۹۸ و نیمه اول ۹۹ مهم‌ترین پروژه نواجوانانه سازمان تبلیغات است که رابطه مستمر را با مخاطب نوجوان ایجاد می‌کند.»
مدیرعامل موسسه تبیان: جشنواره ملی پژوهش‌های دانش‌آموزی باعث ارتباط دائم با مخاطب نوجوان می‌شود
مدیرعامل موسسه تبیان: جشنواره ملی پژوهش‌های دانش‌آموزی باعث ارتباط دائم با مخاطب نوجوان می‌شود
چاپ این صفحه
لینک ها