اجتماعیاستان هااقتصادیسیاسی

گفتگوی زمان نیوز بامحمد عنبری نخبه سیاسی

دکتر محمد عنبری ۳۵ ساله فارغ التحصیل بیماری شغلی و بهداشت کار از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد که هم اکنون در رشته دوم دانشجوی دکتری مدیریت صنعتی نیز در مقطع دکتری به پرداخت علوم دانشگاهی می پردازند.

دکتر محمد عنبری ۳۵ ساله فارغ التحصیل بیماری شغلی و بهداشت کار (طب کار) از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد که هم اکنون در رشته دوم دانشجوی دکتری مدیریت صنعتی نیز در مقطع دکتری به تحصیل علوم دانشگاهی می پردازند.

وی سیاستمدار و مدیر ارشد ایرانی و فارغ التحصیل دانشگاه تهران و دارای مدال طلا در جشنواره های علمی مطرح دنیا می باشد.
به همین بهانه گفتگوی کوتاهی را خبرنگار زمان نیوز با وی انجام داده است که در ادامه می خوانید.
۱) فعالیت های علمی و پژوهشی شما در مقطع ارشد و دکتری چگونه بود؟
دوره دکترا را در دانشگاه تهران  با معدل الف و رتبه یک آزمون ارشد رشته های ارشد علوم پزشکی (بهداشت حرفه) موفقیت پشت سر گذاشتم  و مدال های مختلفی را در کلاس پزشکی و بهداشت کسب کردم.
مدال طلا و دیپلم افتخار از جشنواره جهانی اختراعات کروواسی
مدال طلا ودیپلم افتخار سی وپنجمین دوره جشنواره جهانی نوآوری و اختراعات کشور صربستان – شهر بلگراد – می ۲۰۱۸( جایزه ی علمی پروفسور تسلا) در کلاس پزشکی
مدال نقره ودیپلم افتخار هفتمین دوره مسابقات جهانی اختراعات کشور چین- شهر کوشان – نوامبر۲۰۱۲
مدال نقره ودیپلم افتخار از پنجمین دوره مسابقات جهانی اختراعات کشور کویت – نوامبر۲۰۱۲
همچنین برگزیده دو دوره متوالی جشنواره ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشم .
۲)آقای عنبری در حال حاضر چه سمتی دارید؟
بنده مدیر موسسه استراتژیک جنگ نرم ثائر نیز می باشم که توانسته ام تا اکنون در مقابله با تهاجمات فرهنگی و رسانه ای اقدامات مهم و اثر گذاری داشته باشنم.
۳)شما به عنوان نخبه سیاسی ،چه سمت هایی داشتید؟
لازم به ذکر است که اینجانب در طول دوران دکترا دبیر کل فرهنگی و مشاور وزارت بهداشت و نماینده کل کانون های دانشجویی و مسئول سیاسی بسیج و مشاوره فرهنگی و رسانه ای نهاد های مختلفي بودم در عرصه تولید فیلم و سریال نیز موفقیت های داشته ام از جمله تولید فیلم سینمایی انیمیشن سه بعدی ضد صیهون سرزمین من که اکران لبنان و سوریه و دو انیمشین برگزیده سیمرِغ سالک و اطبا و دود و
همچنین تهیه کننده فیلم بلند جایی برای ماندن و سریال سایه بون که روایتی از زندگی شهدای مدافع حرم و آثار مختلفی در عرصه تصویر دارم.همچنین مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو کمیسیون بسیج اساتید گام دوم انقلاب و…هستم.
۴)شما که در فتح قله های علمی و دانشگاهی هم نخبه و پیشرو می باشید در زمینه هوش مصنوعی هم مقالاتی دارید؟
بنده از متخصصین هوش مصنوعی می باشم که عقیده دارم استفاده از تکنولوژی و فناوری اطلاعات نقش بسزایی در مدیریت راهبردی و حکمرانی جوامع دارند در این حوزه مقالات و کتب مختلفی تهیه و انتشار دادم.
۵) جناب آقای عنبری در حال حاضر مشغول چه فعالیت های علمی و پژوهشی هستید ؟
یکی از وظایف حقیر تحلیل و مطالعات عمیق فضای سایبری و رسانه کشور در مقابل تهاجمات فرهنگی و حوزه شناختی و تبیین حقایق در جامعه مطابق فرمایشات رهبری است.
با همت متفکرین رسانه ای جنگ نرم و شناختی قرارگاه ثائر توانسته ایم با راه اندازی مرکز استراتژیک مطالعات به تحقیق و تفحص ابر رسانه های جهانی و علیه نظام بپردازم و با بکار گیری و آموزش نخبه های عرصه رسانه جریان انقلابی در راستای فرمایشات رهبری مطابق گام دوم انقلاب داشته باشم.
البته در این مسیر قطعا نیازمند وحدت رویه و هم افزایی جامعه دانشگاهی و دلسوزان نظام می باشیم تا بتوانیم ثمره های ارزنده ای در جهت خدمت به مردم و اعتلای نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا