اقتصادی

گزارش زمان نیوز از وام نگین امید بانک سپه

بانک سپه به عنوان اولین بانک ایرانی، با اجرای طرح وام نگین امید، شرایطی را مهیا کرده است تا مشتریان این بانک از وام 3 میلیارد ریالی با کارمزد 2 درصد بهره مند شوند.

در حالیکه بیش از ۲دهه از وضع انواع قوانین و مقررات راجع به استقرار اعتبارسنجی در کشور می‌گذرد اما در مقام عمل، عموم مردم همچنان برای دریافت وام و تسهیلات خرد با مشکلات عدیده‌ای مواجه اند.

هر چند «اعتبارسنجی» در نظام بانکی کشور ما، مقوله جدیدی محسوب می‌شود اما باید بدانیم که این موضوع در دنیا بیش از ۶۰ سال سابقه دارد و مزیت مهمی همچون «دسترسی قشر ضعیف و محروم جامعه به وام‌های بانکی» را برای سیستم پولی و بانکی کشورها به ارمغان آورده است.

در این راستا بانک سپه با هدف پاسخگویی مناسب جهت رفع تمامی نیازهای مالی مشتریان و تسهیل و تسریع در فرآیند خدمات اعتباری، طرح نگین امید را ارائه نموده است تا از طریق این طرح و ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه بتواند موجب رونق اقتصادی و گره‌گشایی اقشار مختلف مردم به ویژه قشر آسیب‌پذیر باشد.

در این طرح با افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه غیرحضوری(دیجیتال) در سامانه امید بانک به آدرس https://omidbank.ir می توانید بدون مراجعه به شعب بانک،  بر اساس میانگین موجودی حساب  خود در دوره زمانی دلخواه (1 الی 18 ماهه) مطابق نیازتان از انواع حالت های تسهیلاتی در اقساط و مبالغ متنوع (تا 3 برابر میانگین حساب) استفاده نمائید.به منظور اطلاع از مبلغ تسهیلات  قابل دریافت در هر مقطع از زمان سپرده گذاری با مراجعه به سامانه امید بانک، منوی امتیاز تسهیلات از میزان و مدت قابل دریافت وام خود اطلاع پیدا می نمایید..

سقف وام طرح صدف بانک ملی 300 میلیون تومان است و با افتتاح سپرده قرض الحسنه ویژه طرح  از طریق سامانه امید بانک (غیرحضوری) و  براساس کارکرد 1 الی 18 ماه حساب خود از امکان دریافت وام این طرح بهره مند گردیده و حداکثر تا 300% مبلغ کارکرد،  مشمول دریافت تسهیلات با نرخ کارمزد 2% شوند.

 

مدارک مورد نیاز برای وام نگین امید بانک سپه

مدارک موردنیاز برای افراد حقیقی

مدارک مورد نیاز برای درخواست وام طرح نگین امید بانک سپه به دو دسته مدارک هویتی برای افتتاح حساب و مدارک مرتبط با ضمانت تبدیل می‌شود این مدارک به شرح زیر هستند:

مدارک موردنیاز هویتی:

شناسنامه

کارت ملی

نشانی منزل یا شماره تماس ثابت

مدارک موردنیاز ضمانتی برای افراد حقیقی:

 

افراد باید مدارک‌ زیر را به منظور درخواست وام به بانک ارائه دهند:

کارت ملی

شناسنامه

کدپستی

فرم تکمیل شده درخواست وام

مدارک مرتبط با سپرده ویژه این طرح

مدارک هویتی ضامن

اطلاعات تماس و نشانی متقاضی و ضامن

مدارکی که ثابت کند، ضامن دارای شرایط مورد نظر است.

مدارک موردنیاز برای افراد حقوقی

 

افراد حقوقی برای دریافت وام باید مدارک زیر را به بانک ارائه دهند:

کارت ملی و شناسنامه مدیر عاملشرکت یا اعضاء هیات مدیر

اساسنامه شرکت

اظهارنامه شرکت

مدارک مربوط به سپرده گذاری

مدارک مربوط با ضمانت

پروانه کسب و کار

آدرس و شماره تماس متقاضی حقوقی

کد پستی

وام نگین امید برای چه کسانی است؟

کلیه افراد حقیقی بالای 18 سال می توانند با افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه ویژه این طرح از تسهیلات قرض الحسنه نگین امید بهره مند گردند،اقساط وام طرح نگین امید بانک سپه حداقل 12 و حداکثر 60 ماه و نرخ کارمزد وام پرداختی 2 درصد است.

 

مبلغ اقساط وام 300 میلیونی چقدر است؟

با توجه به اینکه سقف وام طرح نگین امید بانک سپه ۳۰۰ میلیون تومان و سود سالانه ۲ درصد و حداکثر مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه است اقساط ماهانه پرداختی شما در این حالت 5,258,328 تومان خواهد بود و کل سود وام 15,499,680 تومان و جمع اصل وام و سود آن نیز 315,499,680 تومان می شود که باید در مدت ۵ سال به بانک بازگردانده شود.

 

مراحل دریافت وام نگین امید

شما برای دریافت این وام نیاز به حضور در شعبه ندارید و کافیست در سامانه امید بانک سپه به صورت غیرحضوری افتتاح حساب کنید. سپس با سپرده‌گذاری و ایجاد امتیاز شرایط خودتان را برای دریافت وام بهبود می بخشید. بعد از این شما میتوانید امتیازتان را محاسبه کنید و بر اساس آن مبلغ وام و مدت زمان بازپرداختتان را مشخص کنید. ثبت‌نام و تشکیل پرونده در سامانه اعتبارسنجی، دریافت نتیجه اعتبارسنجی

خرید و ثبت ضمانت الکترونیکی، درخواست وام در سامانه امید بانک، تأیید درخواست و واریز وام، بازپرداخت وام و تسویه ضمانت هم باقی مراحل این کار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت بانک سپه مراجعه کنید: http://www.banksepah.ir/

گفتنی است: مبلغ در وام طرح نگین امید به میزان سپرده گذاری متقاضی بستگی دارد. این موضوع بدین معنا است که شما هرچه بیشتر سپرده‌گذاری نمایید، امتیازتان برای دریافت وام بیشتر خواهد گردید. به طور کلی، متقاضی می‌تواند از ۳ تا ۳۰۰ درصد مبلغ سپرده‌گذاری خود، وام دریافت کند. البته لازم است بدانید که سقف وام نگین امید بانک سپه، ۳۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

دو نکته مهمی که می‌تواند در افزایش مبلغ وام به متقاضی کمک نمایید، افزایش مدت زمان سپرده‌گذاری و انتخاب بازپرداخت بلندمدت است. بنابراین توصیه می‌کنیم علاوه بر مبلغ سرمایه‌گذاری به مدت زمان بازپرداخت و مدت زمان سپرده گذاری نیز توجه کنید.

جزئیات وام نگین امید بانک سپه + جدول

طرح نگین امید

مدت زمان انتظار و مدت بازپرداخت وام طرح نگین امید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا