اقتصادی

شرکت کوک تحریر نوین با برند یونیفای در زمینه تولید جامدادی و کیف فعالیت دارد/ محصولات کوک تحریر در سه برند کوکیا، یونی فای و کلین با استانداردهای روز دنیا تهیه می‌شوند/ کوک تحریر نوین نخستین کارخانه تخصصی جا مدادی ۳ بعدی و تبلتی در کشور است

مدیرعامل شرکت کوک تحریر نوین گفت : شرکت یونیفای در زمینه تولید جامدادی و کیف فعالیت می‌کند و تمامی مراحل طراحی، چاپ و دوخت آن در داخل کشور انجام و به دلیل خودکفایی دیگر نیازی به واردات این نوع محصولات نداریم.

شرکت کوک تحریر نوین با  برند یونیفای در زمینه تولید جامدادی و کیف فعالیت دارد/ محصولات کوک تحریر در سه برند کوکیا، یونی فای و کلین با استانداردهای روز دنیا تهیه می‌شوند/ کوک تحریر نوین نخستین کارخانه تخصصی جا مدادی ۳  بعدی و تبلتی در کشور است

حمید کرمی با مدرک دکترای مدیریت استراتژیک به عنوان مدیرعامل شرکت کوک تحریر نوین درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : شرکت یونی فای در زمینه تولید جامدادی و کیف فعالیت دارد و  تمامی مراحل طراحی، چاپ و دوخت محصولات ما در داخل کشور انجام می شود و به دلیل خودکفایی در تولید جامدادی و کیف دیگر نیازی به واردات این نوع محصولات نداریم.

کرمی با اشاره به اینکه شرکت کوک تحریر نوین نخستین کارخانه تخصصی جا مدادی 3 بعدی و تبلتی در کشور است، تصریح کرد : محصولات  شرکت کوک تحریر در سه برند کوکیا، یونی فای و کلین با استانداردهای ISO GMP  و CE اروپا تحت لیسانس روز دنیا تهیه و تولید می‌شوند.

وی عنوان داشت : با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قصد داریم طی چندماه آینده User های مورد نظر را توسط پرسنل اداری راه‌اندازی کنیم تا مشتریان برای خرید از سایت کارت گارانتی تحویل بگیرند.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/01_krcmdsb.jpg

کرمی افزود: اگر مسئولین امر بتوانند قاچاق کالا را کنترل کنند، می‌توانیم اشتغالزایی بیشتری در این زمینه داشته باشیم و آماده انعقاد قرار داد برای اعطای نمایندگی در سراسر کشور هستیم.

مدیرعامل شرکت کوک تحریر نوین تاکید کرد: محصولات ما به دلیل کیفیت بالا قابل رقابت با محصولات خارجی است و خوشبختانه توانسته‌ایم رایزنی‌های قابل قبولی در امر صادرات کالا به کشورهای عراق، عمان، امارات و سوریه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد:  خانم «بهاره معنوی» با مدرک فوق لیسانس طراحی صنعتی به عنوان مدیر طراحی و تولید شرکت کوک تحریر نوین بسیاری از ایده ها و طرح های شرکت را انجام می دهند و ما آماده پذیرش نیروی انسانی و آموزش آنها با چرخ خیاطی هستیم که مزایای بسیار خوبی همچون خوابگاه، تغذیه و بیمه نیز برای آنها در نظر گرفته‌ایم.

 

لوازم التحریر

کرمی با اشاره به اینکه شرکت کودک تحریر در نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز شرکت خواهد نمود، گفت : امسال در نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌التحریرشهر آفتاب با سه برند خود شرکت و از 60 مدل مختلف جامدادی رونمایی کرده‌ایم که هر مدل با بالاترین استاندارد و کیفیت تولید شده اند وبرای مخاطب ما که کودکان هستند جذابیت دارند.

اطلاعات تماس :

آدرس : تهران ، شهرستان ورامین ، شهرک صنعتی خیرآباد ، خیابان شهیدبهرام مصیری جنوبی ، کوچه صنعت1 ، بن بست اول ، پلاک 17.1 ، طبقه همکف

شماره تلفن دفتر مرکزی :

021-55164909

021-55164908

تماس با انبار : 36833918-021

تماس با مدیر ارشد : 09026769614

تماس با مدیر فروش : 09206769614

 تلگرام : fantezi_unify@

 اینستاگرام : unifyiran

سایت : unifyiran.com

محصولات:

 

محصولات 1403

محصولات 1400

محصولات 1399

جامدادی

کیف مدرسه

لوازم التحریر فانتزی

لوازم التحریر چوبی

ست فانتزی

قمقمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا