اقتصادی

شرکت پندار تحریر مهرگان با استفاده از چوب مرغوب و بهترین متریال مغز مداد محصولات خود را روانه بازار نمود

مدیرعامل شرکت پندار تحریر مهرگان گفت : هدف اصلی ما برای تولید مداد آدمیرال جلوگیری از واردات بی کیفیت چینی و ترغیب مصرف کننده ایرانی به استفاده از مداد کاملاً ایرانی بوده است.

 آدمیرال و ووک از بهترین برندهای مداد در ایران هستند / شرکت پندار تحریر مهرگان با استفاده از چوب مرغوب و بهترین متریال مغز مداد محصولات خود را روانه بازار نمود/ تامین نیاز مصرف کنندگان و رعایت استانداردهای جهانی در اولویت  شرکت مداد دنیای فردا است

محمد جهانشاهی مدیرعامل شرکت پندار تحریر مهرگان و عضو هیئت مدیره شرکت مداد دنیای فردا  اظهارداشت :  شرکت مداد دنیای فردا در سال 1388 بعنوان اولین تولیدکننده مداد فاقد چوب ایران تاسیس شد که با ثبت این اختراع اولین مداد فاقد چوب ایران را با فرمول اختصاصی آن تولید کردیم.

جهانشاهی تصریح کرد: از سال 1388 این نوع مداد فاقد چوب را با برند آدمیرال روانه بازار کردیم که پس از مدتی بدلیل کیفیت بالا، اعتمادسازی میان مشتریان صورت گرفت و این فرهنگ در بازار مصرف شکل گرفت که مداد فاقد چوب مدادی است که هیچ درختی برای تهیه آن قطع نمی‌شود و دوستدار محیط زیست است.

وی عنوان داشت: هدف اصلی ما برای تولید این نوع مداد جلوگیری از واردات بی کیفیت چینی و ترغیب مصرف کننده ایرانی به استفاده از مداد کاملاً ایرانی بود.همانطور که می‌دانید ایران هوای مساعد برای تولید درختی که چوب مداد را از آن تهیه می‌کنند، ندارد و کاشت این نوع درخت به صرفه نمی‌باشد، بنابر این بسیاری از کشورها مثل ایران واردکننده چوب مداد از کشورهای اندونزی، چین، روسیه و اوکراین هستند.

جهانشاهی ادامه داد: ما از سال 1397 تصمیم گرفتیم که در کنار مداد بدون چوب، تولید مداد چوبی را هم آغاز کنیم و به همین دلیل شرکت مداد تحریر مهرگان را افتتاح کرده و شروع به تولید بهترین مداد چوبی نمودیم که بدلیل کیفیت بالا استقبال زیادی از آن صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت پندار تحریر مهرگان خاطرنشان کرد : شرکت پندار تحریر مهرگان مفتخر است تا با استفاده از چوب مرغوب و بهترین متریال مغز مداد توانسته از سال 1399 به طور رسمی محصولات خود را روانه بازار کند و همواره در تلاش بوده ایم تا سلامت مصرف کنندگان و رعایت استانداردهای جهانی در اولویت ما باشد و برای این مهم استفاده از رنگ های بهداشتی، بسته بندی با مقوای بهداشتی از ابتدای تولید شعار ما بوده است.

وی ابرازداشت : در حال حاضر نیز این دو نوع مداد چوبی با برند آدمیرال و ووک از بهترین برندهای مداد در ایران است که به کشورهای همسایه مثل عراق، افغانستان و آسیای میانه بعضاً از طریق نمایشگاه‌های مرزی صادر می‌شود که درصدد آن هستیم در سال‌های آینده به بازارهای منطقه‌ای نیز ورود کنیم.

جهانشاهی افزود: ما در بازار تهران دو نمایندگی فروش داریم، نمایندگی دیگر نیز در شهر اصفهان قرار دارد که محصولات ما را به سراسر کشور ارسال می‌کند.

وی در خصوص مشکلات خود برای تولید و عرضه مداد در کشور هم تاکید کرد: مشکل اصلی ما در حال حاضر واردات مواد اولیه برای مداد چوبی، سیاست‌های روز و همچنین تامین ارز مورد نیاز است، چرا که سهمیه ارزی سالیانه ما بسیار کمتر از سالهای گذشته شده و به همین دلیل ما را دچار محدودیت کرده است.

جهانشاهی درپایان سخنان خود با اشاره به اینکه گواهی های ایزو 9001- ایزو 14001- ایزو 45001 و گواهی IMS باعث شده است تا بتوانیم اطمینان لازم از فرآیند تولید و کیفیت محصولاتمان را به شما مشتریان گرامی بدهیم، اظهارامیدواری نمود که با تمهیدات بانک مرکزی و وزارت صمت کمک بزرگی به تولیدکنندگان داخلی صورت گرفته و بدنبال آن فضای رقابتی نیز شکل بگیرد.

 

اطلاعات تماس :

آدرس : پردیس، شهرک صنعتی خرمدشت، خیابان نهم غربی، پلاک 67

تلفن :

اینستاگرام : 

pencilwoke

سایت :

pendartahrir.com

www.mdfpencil.com

 

 

 

 

 

https://pendartahrir.com/wp-content/uploads/2024/03/20011-222x300.jpg

 

 

https://pendartahrir.com/wp-content/uploads/2024/03/20016-222x300.jpg

 

https://pendartahrir.com/wp-content/uploads/2024/03/20019-222x300.jpg

 

https://pendartahrir.com/wp-content/uploads/2024/03/20018-222x300.jpghttps://pendartahrir.com/wp-content/uploads/2024/03/20020-222x300.jpg

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا