اقتصادی

شرکت اصفهان میکسر تولیدکننده انواع تراک میکسر با بهترین متریال و ورق‌های ضد سایش می باشد/ تامین و تولید قطعات دراصفهان میکسر در سه مدل 2 محور، 4 محور و تریلی کش با کیفیت مناسب تولید می شوند

مدیرعامل شرکت اصفهان میکسرگفت : شرکت اصفهان میکسر تولیدکننده انواع تراک میکسر از 6 تا 14 متر مکعب با بهترین متریال و ورق‌های ضد سایش با 6 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش برای قطعات میکسر می باشد.

محمود اعرابی مدیرعامل شرکت اصفهان میکسر درگفتگو با خبرایران اظهارداشت:  شرکت اصفهان میکسر تولیدکننده انواع تراک میکسر از 6 تا 14 متر مکعب با بهترین متریال و ورق‌های ضد سایش هستیم که 6 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش و برای قطعات میکسر می باشد.

وی درتشریح کامیون میکسر بتن یا تراک میکسر تصریح کرد: کامیون میکسر بتن یا تراک میکسر  وسیله‌ای است که به منظور اختلاط/انتقال بتن تازه از کارخانه به محل پروژه مورد استفاده قرار گرفته و یکی از تجهیزات پرکاربرد در پروژه‌های ساختمانی محسوب می‌شود.

اعرابی ادامه داد: قطعات درشرکت اصفهان میکسر در سه مدل 2 محور، 4 محور و تریلی کش با کیفیت مناسب برای مشتریان عزیز از سراسرکشورمان تولید می شوند.

وی عنوان داشت : تمامی این قطعات درسراسرکشورموجود می‌باشد و محصولات ما به کشورهای همسایه مثل عراق صادر می‌شود.

اعرابی در خصوص برگزاری نمایشگاه بتن گفت: دومین نمایشگاه بین‌المللی بتن، قطعات بتن و صنایع وابسته درشهرآفتاب به نسبت سالهای گذشته مطلوب بود و بازدیدکنندگان بسیاری از غرفه ما دیدن کردند. ما نیز توانستیم با سایر همکاران در حوزه بتن آشنا شویم.

وی درپایان سخنان خود گفت : از جمله مهمترین پروژه‌های بتن ریزی شرکت ما می‌توان به بنیاد بتن بوشهر_یزد و سایر شهرستان‌ها اشاره کرد.

 

اطلاعات تماس :
آدرس: اصفهان، منطقه صنعتی گرسگان، خیابان خیام، کوچه خاقانی 4
تلفن:
03137475644
09139160070
09135434823

سایت  :

mixersazi-aerabi.rqo.ir

اینستاگرام :

mixerbeton

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/06_ekbnxwe.jpg

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا