اجتماعیاقتصادی

سرعت بخشی به اجرای پل شهید افتخاری با تعیین تکلیف معارض ملکی

بخشی از مرکز پسماند شهرداری منطقه یک با موافقت و هماهنگی معاونت امور مناطق شهرداری تهران با هدف سرعت بخشی به اجرای پل تقاطع غیر هم سطح خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری با بزرگراه امام علی (ع) به عنوان معارض اجرای طرح تعیین تکلیف شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، در بازدید عباس شعبانی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از وضعیت اجرای پل تقاطع غیر هم سطح خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری که با حضور رضا محمدی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران، سید مهدی صباغ شهردار و معاونین و جمعی از مدیران شهرداری منطقه یک انجام شد مقرر شد قسمت شمالی مرکز دفع پسماند در بلوار اوشان در اختیار این پروژه قرار گیرد تا کار عملیاتی با سرعت بیشتری به اجرا برسد.

شایان ذکر است در این بازدید موارد مشترک در اجرای طرح پل شهید افتخاری و مرکز پسماند بلوار اوشان در محدوده خیابان صحرا مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و هماهنگی های لازم در اجرای این دو پروژه عمرانی و خدمات شهری با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران انجام شد.

گفتنی است پل شهید افتخاری در تقاطع بلوار اوشان و خیابان صحرا به عنوان بخشی از طرح های ترافیکی شرق منطقه یک توسط سازمان مهندسی شهرداری تهران در حال اجراست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا