اقتصادی

زانوس ارائه دهنده محصولات وسازهای گلخانه ای با کیفیت و فعال در بازارهایی ملی و فراملی است

مدیرعامل شرکت بین‌المللی زانوس گفت : شرکت بین‌المللی زانوس در زمینه تولید تجهیزات و سازه‌های گلخانه‌ای، همچنین سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی فعالیت می‌کنیم .

زانوس درزمینه تولید تجهیزات وسازه‌های گلخانه‌ای، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی فعالیت دارد/ شرکت زانوس توانایی اجرای پروژه به صورت EPC و EPCS را دارا می باشد/ زانوس ارائه دهنده محصولات وسازهای گلخانه ای با کیفیت و فعال در بازارهایی ملی و فراملی است

سعید احمدی ارشاد مدیرعامل شرکت بین‌المللی زانوس درگفتگو با زمان نیوز اظهارداشت : شرکت زمردارغوان نوساز (زانوس) عضو انجمن ملی گلخانه سازان ایران و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کل کشور طراح مجری و سازنده انواع سازه های گلخانه ای ، نت هـاوس دامداری ها و مزارع سرپوشیده ارتفاع بلند با متد و متریال روز مورد تایید استاندارد های جهانی سیستم هـای سرمایشی و گرمایشی ، سیستم های تغذیه ، کنترل هوشمند ، تجهیزات جانبی و مشاور کشت می باشد .

وی تصریح کرد : شرکت زانوس توانایی اجرای پروژه به صورت EPC و EPCS رادارد . ضمن اینکه ماموریت اصلی این شرکت ارتقاء سطح کمی و کیفی محصـولات سـالم در واحد سطح می باشد   و همواره در کنار مدیران و کشاورزان این عرصه مقدس بوده و خواهد بود.

احمدی ارشاد درخصوص خدمات شرکت زانوس تاکید کرد: ما در زمینه تولید تجهیزات و سازه‌های گلخانه‌ای، همچنین سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی فعالیت می‌کنیم و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ما از صفر تا صد بصورت EPC و EPCS در شرکت زانوس تولید می‌شود و در اکثر استان‌ها نمایندگی و عاملین فروش داریم.

وی با اشاره به اینکه این شرکت عضو نظام مهندسی و کشاورزی استان البرز و عضو انجمن ملی گلخانه‌سازان کشور می باشد، گفت : محصولات ما بدلیل کیفیت بالا، به کشورهای ارمنستان، آذربایجان و عراق صادر می‌شود و برای تولید بیشتر نیاز به حمایت وزارت صمت و بانک داریم.

 

شماره‌های تماس:

34016872_026

34016876_026

34016878_026

34016874_026

پشتیبانی:

ceo@xanoos.com

آدرس:

البرز ، بین ماهدشت و اشتهارد ، جاده اشتهارد ، شهرک صنعتی کوثر ، خیابان دوم غربی ، قطعه سوم سمت چپ ، شرکت بین المللی زانوس ( زمرد ارغوان نوساز )

 

آدرس سایت: www.zanoos.com
تاسیسات :

کشت هیدروپونیک:

بسترهای کشت هیدروپونیک:

خاک بسترهای کشت :

 

 

140

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا