اقتصادی

«آچاره» خدمات آنلاین تخصصی ساختمان ارائه می‌دهد

مدیرعامل آچاره اعلام کرد که به موجب این همکاری ارائه خدمات تخصصی مرتبط با ساختمان مانند بازسازی و نوسازی ساختمان‌‌ نیز به مجموعه سرویس‌‌های قابل ارائه در این پلتفرم اضافه شد.

تاج‌الدین مدیرعامل هلدینگ آچاره در آیین رونمایی از سرویس آچاره ساختمان در نمایشگاه الکامپ گفت:از سال ۹۵ که فعالیت این پلتفرم آغاز شده، همواره در تلاش بوده‌‌ایم به مرجعی در زمینه شناسایی متخصصان و دریافت خدمات فنی و تخصصی به صورت آنلاین تبدیل شویم. در همین راستا اکنون بیش از سیصد نوع خدمات مختلف در آچاره ارائه می‌شود و بیش از ۱۲۰‌هزار متخصص در حال ارائه خدمات هستند.» او با بیان اینکه اکنون تعداد کاربران پلتفرم آچاره نزدیک به ۳میلیون نفر است، گفت: «در حقیقت این ۳میلیون کاربر را باید نمایندگانی از ۳میلیون خانوار دانست و با این حساب، جامعه مخاطبان آچاره بسیار گسترده‌‌تر از اینها هستند.

وی ادامه داد:ما حالا به صورت حرفه‌ای و مجزا روی حوزه بازسازی و نوسازی منزل متمرکز شده‌ایم و توانسته‌ایم از محصول متفاوت آچاره ساختمان رونمایی کنیم.

مدیرعامل گروه آچاره در این باره توضیح داد: محصول آچاره ساختمان محدود به ثبت درخواست بازسازی و نوسازی نخواهد بود و امکان دیدن سبک‌های مختلف بازسازی و ایده‌هایی برای بازسازی نیز به مشتریان نمایش داده می‌شود.

وی در خصوص طراحی دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی گفت:هوش مصنوعی گامی به سوی فضایی ایده‌آل است و به سرعت در حال نفوذ به تمام جنبه‌های زندگی ماست و طراحی داخلی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا