اخبار اقتصادی

حضور شرکت البرز یراق ،تولیدکننده با برند تجاری برگمن در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها ، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی تهران LIFTEX 1402

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها ، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی تهران LIFTEX 1402 از ۲۳ الی ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۲برگزار میشود.

جواد جعفری، مدیرعامل شرکت البرز یراق تولیدکننده با برند تجاری برگمن و وارد کننده یراق الاتبا برند تجاری جویس در گفتگو با خبرنگار زمان نیوز با اشاره به این ک سابقه درخشش این شرکت بر همگان روشن است گفت: انبارهای البرز یراق خود یک اطمینان خاطر همیشگی برای تولیدکنندگان در و پنجره‌ای است که می‌خواهند همیشه پاسخ سوالات‌شان یک جمله باشد: کالای مورد درخواست شما در انبار البرز یراق همیشه موجود است.

وی ادامه داد: تیم مدیریتی البرز یراق با یک تفکر بلندمدت و حجم بسیار وسیعی از کالاها و یراق‌آلات، نمایندگان فروش را مجهز کرده تا بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.

جعفری عنوان کرد: دفتر مرکزی این شرکت در تبریز واقع شده و از سال 1390 تاسیس شده است.

مدیرعامل شرکت البرز یراق تولیدکننده با برند تجاری برگمن ادامه داد:با بيان اينكه در حال حاضر در زمينه طراحي ابزار و يراق‌ آلات ساختماني بيشتر شاهد واردات و يا كپي‌برداري از نمونه‌هاي خارجي هستيم، گفت: بيش از 30 تا 40 درصد ابزار و يرا‌ق‌ آلات مورد نياز كشور در داخل توليد مي‌شود.

وی در پایان گفت: گفت: در حال حاضر ما به عنوان توليدكنندگان داخلي به كشورهايي مانند ترکیه،آذربایجان و قرقیزستان صادرات داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا